• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Наше сьогодення

Хоч створені ми й недавно (що значить двадцять сім років для історії закладу), але маємо чим гордитися.

Ми розуміємо, що кожна обдарована дитина – це індивідуальність, що потребує особливого підходу та відповідних умов для свого розвитку. В першу чергу – це освітній простір, який складається з таких чинників:

  • концепція закладу, в якій розкрита місія гімназії;
  • науково-методична проблема, над якою працює заклад;
  • творчий педагогічний колектив;
  • навчальний план, який конкретизує зміст гімназійної освіти, що передбачає - отримання гімназистами цілісного уявлення про єдність світу;
  • організація навчально-виховного процесу – суспільно-гуманітарний профіль, інноваційні технології, метод проектів, додаткові спецкурси громадянської освіти.
    /Files/images/qym1.jpg

Академічна обдарованість формується участю гімназистів в предметних олімпіадах. Інтелектуальна обдарованість – участю в роботі учнівського наукового товариства «Думка» та секцій філії МАН, яка працює на базі гімназії.

Творча обдарованість – участю в роботі клубів, гуртків, секцій.

Дослідницький підхід до навчання – це шлях ознайомлення учнів з методами наукового пізнання. Саме ці навики дає учням участь у роботі УНТ«Думка», до якого входять такі секції:- українська мова та література, - математика, - іноземні мови,- історія,- біологія,- інформатика,- зарубіжна література.Членами товариства написано близько 150 науково-дослідницьких та творчих робіт, які успішно використовуються учнями та вчителями в процесі навчання, а також служать підготовчою ланкою для роботи в МАН. Заслуговують на увагу такі учнівські роботи, як: «Національна ідея в Україні», «Доля людини ХХ ст.», «Роль жінки в історії людства», «Золоті скарбниці України», «Історія людських міграцій. Міграція в моїй сім’ї», «Торгівля людьми». Гімназисти є членами Зборівської філії МАН.

Відповідно до наказу відділу освіти Зборівської РДА, гімназія є опорною в районі з питань впровадження особистісно-орієнтованих технологій та методу проектів.Реалізовуючи науково-методичну проблему закладу «Метод проектів як засіб розвитку громадсько-активної школи», зусиллями педагогічного, учнівського та батьківського колективів було розроблено та втілено в життя ряд навчальних, освітніх та соціально-значимих проектів. Першим і надзвичайно важливим в житті закладу став проект «Будівництво спортивного залу» при сприянні УФСІ, який тривав три роки. Спортзал введений в експлуатацію в листопаді 2008 року. В рамках проекту «Фабрика мультиплікаторів – лідери європейської освіти» за участі ГО «Європейський діалог» у 2006 році гімназистами успішно реалізований проект по створенню Євроклубу, в результаті якого налагоджено зв’язки з учнями інших міст та країн, виготовлено буклет та брошуру «Європейський вибір України» (українською та англійською мовами), проведено конференцію «Історія Євросоюзу» для учнів міських шкіл та студентів коледжу, Тиждень Європи в гімназії та День Європи в місті.

В рамках Міжнародного проекту «Хто твої сусіди» учні реалізували проект «Той, хто врятував одну душу, той врятував світ. Праведник народів світу – Антон Сухинський». Учні зібрали матеріали по історії Зборова часів Другої світової війни, зокрема історії єврейства та про жителя Зборова А.Сухинського, який в роки окупації врятував життя єврейської сім’ї. За матеріалами проекту було підготовлено та проведено учнівську науково-теоретичну конференцію та екскурсію-виставку для громади Зборова. Учасники даного проекту стали лауреатами Міжнародного конкурсу шкільних проектів «Хто твої сусіди» і нагороджені Почесними грамотами Будинку Анни Франк (Нідерланди).

Обравши напрямок «Молодь зберігає пам'ять», учні гімназії реалізували такі проекти, як «Політика пацифікації на території Зборівського повіту», «Історія Зборова в історії зборівських дзвонів», «Золоті скарби народної творчості»(робота відзначена Грамотою переможця обласного етапу), працюють над проектом «Примирення над могилами: німецькі військові поховання часів Другої світової війни на території Зборівщини». За втілення в життя проекту «Молодіжна рада в місцевій громаді» молодіжна рада гімназії нагороджена Грамотою міністерства регіонального розвитку і будівництва України за активну громадянську позицію та успішну співпрацю з органами місцевого самоврядування (березень 2008 р.). В рамках проекту «Чиста совість. Чисте місто. Чиста Україна» успішно реалізовано акції «Обережно! Люди», «Збережемо каштани». Гімназисти нагороджені Дипломом Міжнародного волонтерського конкурсу волонтерських проектів – 2008.

Учні та вчителі продовжують працювати над такими проектами: «Створімо візитку Зборова», «Видатні постаті Зборівщини», «Музей гімназії».Не менш важливим чинником, що впливає на розвиток обдарованих учнів є художньо – естетична діяльність.

В гімназії працює журналістський клуб, членами якого видано ряд власних збірок поезій «Жовтяво-ніжна пастораль життя» (Н. Турчин), «Етюд душі» (Н.Нечай), «Подих ранньої весни» (О.Данюк), літературно-мистецький часопис «Волошка», написано творчі роботи «Штрихи до мовного портрета гімназії», «Походження українських імен», «Тезаурус гімназиста». Член клубу, учениця Стукало Людмила стала Лауреатом Міжнародного конкурсу української молоді «Діти емігрантів про себе» і нагороджена Грамотою Міжнародного інституту освіти, культури та зв’язку з діаспорою Національного університету «Львівська політехніка» та Спеціальною відзнакою від Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000».

Свої творчі здібності мають можливість розвивати в гуртку живопису. В закладі постійно діє виставка художніх робіт учнів. Гімназисти є переможцями і призерами різних конкурсів художнього спрямування на всеукраїнському рівні. Гімназисти залучені до дитячого хору, дівочого вокального ансамблю «Зоринка» (неодноразового лауреата районних та обласних конкурсів), танцювального ансамблю «Мрія», спортивних секцій. Отже, ми з упевненістю можемо стверджувати, що учні гімназії здатні успішно застосовувати набуті в ході навчально-виховного процесу компетенції на практиці.

Всі випускники гімназії успішно навчалися і навчаються в престижних вузах України. Наш випускник – це інтелектуальна, національно свідома, духовна людина з активною громадянською позицією, яка розвивається через самопізнання та само створення. Вона здатна генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.

Кiлькiсть переглядiв: 1931

Коментарi