Проба пера

/Files/images/pero.jpg

Інноваційні технології – краще життя

Я – людина ХХІ століття, представник епохи інтернет-покоління, яке виросло і сформувалося у цифровому середовищі. Мрію бути успішним у житті, тому прагну оволодіти всіма так званими «навичками ХХІ століття». Адже епоху технологічної спадковості, коли майбутнє легко «прораховувалося» , змінила доба технологічної непрогнозованості, тобто переходу до інтелектуальних технологій. І я хочу створювати та використовувати такі технології. А «мрією теж треба керувати, а то її, як корабель без керма, занесе бог знає куди», - так казав Л. Крилов.
Моя мама розповідає, що користувалася у школі підручниками, ручками та дерев'яними дошками. Пройшло якихось 30 років, хіба це час для історії? «Галактика Гутенберга» поступилася місцем на комунікаційному троні «Галактиці Інтернету». День сьогоднішній дає нам можливість використовувати ресурси всесвітньої мережі через комп'ютери, ноутбуки, цифрові проектори, застосовувати мультимедійні дошки. А що день майбутній нам готовить? Один із найпопулярніших теоретиків сучасних мережевих комунікацій Умберто Еко висловив думку про те, що «якщо телеекран – це вікно у світ, виражений в образах, то дисплей – це ідеальна книга, де світ відображається у словах, розділених на сторінки». Нині реальний варіант, що СD-ROM витіснить книгу.

/Files/images/inov.jpg

Я засвоїв золоте правило: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Зв'язуючим процесом обміну інформацією є комунікація. Це процес двостороннього обміну ідеями та інформацією, який веде до взаємного розуміння. Особливу роль у цьому відіграють сучасні комунікаційні системи, такі як Інтернет, де, так би мовити, «електронна» комунікація досягла майже необмежених можливостей.
Комунікація включає в себе і те, що передається, і те, як це «що» передається.
Ми можемо зараз отримувати чи передавати інформацію, користуючись комп'ютерами, ноутбуками, нетбуками та планшетами. Задаємося питанням, що вибрати, зважаючи на функціональні можливості, безпечність для здоров'я, ну, і , звичайно, зручність у користуванні. У моїх мріях наступні покоління школярів не будуть носити важкі рюкзаки, вщерть заповнені підручниками, достатньо буде одного планшета. Але ж якого! Він матиме необмежену пам'ять, працюватиме автономно як мінімум тиждень, щоб і на уроках попрацювати , і з друзями у віртуальному просторі поспілкуватися можна було; з екраном до 20 дюймів, що захищає зір. Важитиме він не більше 500 г, не зазнаватиме ушкоджень навіть при падінні, бо ж учні такі невгамовні…Всяке трапляється. WI-FI підтримуватиме будь-де та будь-коли. «Мій» планшет матиме клавіатуру, дуже зручну. Я навіть іноді думаю, якщо придумали книги для людей з обмеженими можливостями, то чому б і тут не винайти щось подібне. Хоча завдання не з легких, що й казати! Хотілося, щоби у нього були також властивості трансформера, тобто, щоб за допомогою допоміжних пристроїв він легко перетворювався на стенд, банер, плакат чи щось подібне. При потребі служив книжкою, з якої отримуєш необхідну інформацію, чи зошитом, в якому її конспектуєш. А коли вчитель виставлятиме оцінку, то вона відразу буде копіюватися в учнівський інтернет-щоденник. На основі оцінок виникає рейтинг найкращих учнів. І не простий, а глобальний – усіх школярів України. За ним представництво компанії Samsung Electronics згодом зможе визначити обдарованих випускників та запросити до себе на роботу. Я би дуже старався, щоб бути першим у цьому рейтингу! Чому б і не помріяти… «Лише одне робить виконання мрії неможливим - це страх» (Паоло Коельо ). Але в мене його немає. Є воля і велике бажання перемогти!
Знаю, що день майбутній не любить, коли його чекають, склавши руки на колінах. Цього року наш клас включили до національного проекту «Відкритий світ». За допомогою новітніх інформаційно - телекомунікаційних технологій буде забезпечено доступ до мультимедійних баз даних. Всі навчальні матеріали переведуть в цифровий вигляд, і ми зможемо з ними працювати через мережу 4G за допомогою нетбуків. Тепер інтернет стане першим помічником вчителя на уроці, навіть якщо ми захворіємо і оголосять карантин, то всесвітня мережа прийде нам на допомогу – уроки будуть дистанційні . Ми – першопрохідці! Нам , семикласникам, першим довірили працювати на основі бездротової мережі четвертого покоління та централізованої системи навчання і оцінювання знань. А тим, хто попереду, завжди важко. От і я задаюся питанням: «Як же ми будемо втілювати в життя такий грандіозний проект, коли маємо в гімназії лише один комп'ютерний клас?!» Відповіді ще не знаю, але маю велику віру. Колись зірки вказали шлях волхвам. Три мудреці зі Сходу в духовному плані символізують людей, які шукають істину, лишаючи заради цього «насиджені місця». Може і нам вдасться знайти свою провідну зірку або ж цілих три зірки? Я знаю, що саме так перекладається з корейської мови назва компанії Samsung Electronics. Додає оптимізму і корпоративний девіз світового лідера у сфері інформаційно-комунікаційних технологій: «Надихни світ, створи своє майбутнє». Ось я і творю, як можу. Бо хочу використати шанс отримати якісну освіту, навчитися комп'ютерної грамотності і стати у майбутньому конкурентоспроможним.
ХХІ століття - це епоха знань, в яку основою високого статусу людини поступово ставатиме не власність і не місце в корпоративній ієрархії, а розум, талант, уміння опрацьовувати інформацію і вирішувати складні інтелектуальні завдання. Цифрові технології пропонують все більше можливостей для того, щоб змінити життя кожного з нас в кращу сторону, забезпечуючи тим самим соціальне і економічне процвітання в майбутньому. Освіта повинна бути орієнтована на майбутнє.
Перефразовуючи відому рекламу, скажу так: «Я знаю, що можна прожити без всесвітньої мережі, новітніх засобів комунікації та використання передових технологій, але кому потрібне таке життя?»

Арсен Тарнопольський

Кiлькiсть переглядiв: 67

Коментарi