Актуальності на хвості сороки

Із науково-дослідницької роботи учениці 10 класу Марії Веретільник...

Особливості впливу реклами на споживача

За даними американських соціологів від впливу реклами у світі щорічно божеволіють 2783 людини. Люди не усвідомлюють поки небезпеки, і продовжують дивитися «кумедну рекламу». Ще кілька років тому пара рекламних роликів і кліпів на телеекрані не виглядали ніякої загрози. Але на сьогоднішній день, коли 18 % ефірний час «забито» рекламою, ця тема гостро постала серед соціологів і психологів.

Сучасна реклама намагається спочатку створити умови для усвідомлення покупцем рекламного звернення, здійснення ним покупки та забезпечення не одноразового, а сталого процесу купівлі. Тому реклама — це єдиний елемент маркетингу, який починається з намагання зрозуміти споживача, його запити й потреби. Через те рекламні дослідження здійснюються в багатьох аспектах: аналіз товару, вивчення ринку, аналіз можливостей засобів масової інформації та носіїв комунікації. Проте основне — дослідити характеристики споживачів і з'ясувати можливі мотивації їхньої поведінки. Сучасна реклама має у своєму розпорядженні широку наукову базу. Вона озброєна засобами досліджень, що розроблялися упродовж століть видатними соціологами

Обє’кт дослідження: реклама у повсякденному житті.

Мета дослідження. Проаналізувати особливості впливу реклами на людей..

Експерементальною базою дослідження є Зборівська державна українська гімназія ім. Р. Завадовича.

Реклама у світі бізнесу обрушує на споживача дуже багато інформації. Вплив рекламної інформації проявляється у процесах переробки рекламних повідомлень- емоціях, думках, можливих рішеннях, що обумовлюють конкретні поведінкові акти покупця.

У будь-якій рекламі важливо впливати під потребу споживача: для окремої людини актуальна можливість заощадити гроші, певний час чи зусилля, а підприємств- збільшити прибуток або знизити витрати.

Отже, аналізуючи результати анкети ми дійшли висновку, що в чнів ще не сформувалось чітке ставлення до реклами. Або ж вона настільки підсвідомо на нас впливає, що ми не можемо стабільно визначитись щодо неї. Оримані результати будуть братись до уваги під час просвітницької роботи з учнями практичним психологом. Метою дослідження було встановлення особливостей сприйняття, а також ставлення школярів до реклами у навколишньому середовищі.

Також варто зауважити, що реклама безпосередньо впливає на психічний розвиток дітей, адже саме діти найбільше звертають на неї свою увагу

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi